Internal Value defaultContent

Μοιραία

Ω! πόσο βάσανο μεγάλο το βάσανο είναι της ζωής! Όσο κι ο νους να τυραννιέται, άσπρην ημέρα δε θυμιέται. Ήλιε και θάλασσα γαλάζα και βάθος τ' άσωτ' ουρανού! Ω! της αβγής κροκάτη γάζα, γαρούφαλα του δειλινού, λάμπετε, σβήνετε μακριά μας, χωρίς να μπείτε στην καρδιά μας!

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΗ, Greece

Παρασκευή, Οκτωβρίου 31, 2008

ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΤΗ ΣΚΟΝΗ

ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ Η ΕΠΟΧΗ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΗΚΩΝΕΙ

ΦΕΥΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΨΥΧΗ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΝΕΙ

ΣΟΥ ΧΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΕΦΤΕΙΣ ΕΞΩ

ΑΜΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ

ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΜΕΝΩ

ΠΟΤΕ ΘΑ ΡΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ

ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΟΝΑΞΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ

ΟΛΑ ΣΟΥ ΗΡΘΑΝ ΔΕΞΙΑ ΚΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ

ΦΕΥΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΠΙΑ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΦΕΡΕΙΣ

ΣΟΥ ΧΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΕΦΤΕΙΣ ΕΞΩ ΑΜΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ

ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΜΕΝΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΡΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ

2 Comments:

Blogger Anti said...

ε σε βρήκα :D

φιλιά!!!
Αντη

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 10, 2008 4:02:00 π.μ.  
Blogger Moiraia said...

ωπ γεια σου Αντη! Μολις κοιτουσα κι εγω το μπλογκ σου! Σε βαζω στους φρεντς! Φιλια!

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 12, 2008 11:44:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home