Internal Value defaultContent

Μοιραία

Ω! πόσο βάσανο μεγάλο το βάσανο είναι της ζωής! Όσο κι ο νους να τυραννιέται, άσπρην ημέρα δε θυμιέται. Ήλιε και θάλασσα γαλάζα και βάθος τ' άσωτ' ουρανού! Ω! της αβγής κροκάτη γάζα, γαρούφαλα του δειλινού, λάμπετε, σβήνετε μακριά μας, χωρίς να μπείτε στην καρδιά μας!

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΗ, Greece

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 11, 2008

Ελα κι εχει πεσει το δικτυο και πως θα το σηκωσω!

Αν αισθάνεσαι μόνη και δεν έχεις κανένα,
αν τα βράδια σε πνίγουν οι ενοχές και το ψέμα,
και αν σου φέρθηκαν σκάρτα και με άσχημο τρόπο,
κάνε κάτι για σένα που ν' αξίζει τον κόπο,

Τηλεφώνησέ μου ίσως νιώθω έτσι και γω,
τηλεφώνησέ μου ίσως να μας βγει σε καλό,
τηλεφώνησέ μου ίσως να 'μαι αυτός που ζητάς,
τηλεφώνησέ μου έστω κι αν κάποιον άλλον αγαπάς,

Αν αισθάνεσαι μόνη και σε έχουν πληγώσει,
αν αισθάνεσαι πίκρα για όσα έχεις πληρώσει,
και αν σε πιάνουνε ρίγη και δακρύζουν τα μάτια,
όσους έχεις λατρέψει σ' έχουν κάνει κομμάτια,

Τηλεφώνησέ μου ίσως νιώθω έτσι και γω,
τηλεφώνησέ μου ίσως να μας βγει σε καλό,
τηλεφώνησέ μου ίσως να 'μαι αυτός που ζητάς,
τηλεφώνησέ μου έστω κι αν κάποιον άλλον αγαπάς...



2 Comments:

Blogger Eirini Stavrou said...

Παναγία μου...!!!!!!!!!!!!!

Τρίτη, Φεβρουαρίου 12, 2008 11:35:00 μ.μ.  
Blogger Moiraia said...

Ε? Ε?
Ασμα ασματων και ανω?
Ε? Ε?
Τηλεφωνησε μουυυυυ

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 13, 2008 8:20:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home