Internal Value defaultContent

Μοιραία

Ω! πόσο βάσανο μεγάλο το βάσανο είναι της ζωής! Όσο κι ο νους να τυραννιέται, άσπρην ημέρα δε θυμιέται. Ήλιε και θάλασσα γαλάζα και βάθος τ' άσωτ' ουρανού! Ω! της αβγής κροκάτη γάζα, γαρούφαλα του δειλινού, λάμπετε, σβήνετε μακριά μας, χωρίς να μπείτε στην καρδιά μας!

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΗ, Greece

Δευτέρα, Μαΐου 21, 2007




















Πέρασε ο καιρός
παιχνίδι αλλιώτικο που χάθηκε στο φως
τα μεσημέρια μίλα μου
μ' όλες τις φωνές
ποτέ δεν έμαθα τι σ' έκανε να κλαις
βγαίνει η βαρκούλα
βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά

Ήλιος και βροχή
χιλιάδες όνειρα παντρεύονται οι φτωχοί
και 'γω σε χάνω, μίλα μου
κι άκου τι θα πω
ψηλά τα χέρια γιατί τόσο σ' αγαπώ
και μένω αταξίδευτο
.
Και τότε ρίξαμε τον κλήρο να δούμε
ποιος θα φαγωθεί - ποιος θα τα φυλάει
νταμ νταμ φιλίμικο - νταμ νταμ
καραγάτς - ξεπετώ δίπλα στον ποταμό εγώ ταγκό.

Τι με κοιτάζεις μ' αυτά τα μάτια
αυτό που ζήσαμε σκοτάδι και μας πνίγει
εσύ μια κούκλα στα σκαλοπάτια
κι εγώ τρενάκι
που δεν πρόκειται να φύγει.

Πέρασε ο καιρός
παιχνίδι αλλιώτικο
που χάθηκε στο φως
τα μεσημέρια μίλα μου
μου ‘'λειψες πολύ
και στρατιωτάκι μολυβένιο με στολή
σε περιμένω...
τίποτα

Νταμ - φιλίμικο νταμ - νταμ
καραγάτς - ξεπετώ δίπλα στον ποταμό
εγώ ταγκό.