Internal Value defaultContent

Μοιραία

Ω! πόσο βάσανο μεγάλο το βάσανο είναι της ζωής! Όσο κι ο νους να τυραννιέται, άσπρην ημέρα δε θυμιέται. Ήλιε και θάλασσα γαλάζα και βάθος τ' άσωτ' ουρανού! Ω! της αβγής κροκάτη γάζα, γαρούφαλα του δειλινού, λάμπετε, σβήνετε μακριά μας, χωρίς να μπείτε στην καρδιά μας!

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΗ, Greece

Δευτέρα, Μαΐου 14, 2007




Απο το ξημερωμα....



Μέχρι τη δύση...

Μονάχα με το μαγιώ και το αντηλιακό -μην ξεχνιόμαστε.
Οι ακτίνες του ήλιου στο κορμι...

Το νερο... Κολύμπι, ελευθερία...
Τα κύματα να χαιδεύουν την αμμουδιά και ο ήχος αυτος τα αυτιά μας.
Γαλαααααααααζιο, επιτελους γαλάζιο!!!


Φραπεδάκι το πρωί, ασορτί με την αμμουδια και το χρώμα που σιγά σιγά παίρνει το δερματάκι!

Καρπουζάκι το μεσημέρι... Δεν πειράζει που δε βγήκε ακόμα!
Φράουλες, κεράσια.....! Κόκκινο!


Το βραδακι πολυχρωμα coctails κι οσο αντεξουμε!!

Και... Ελάτε να βουτήξουμε!
Πλατς!


ΥΓ. Αντεε, ελάτε να απελευθερώσουμε τα κορμιά μας! Ελάτε να ψήσουμε το σώμα μας με τον ήλιο και το αλάτι! Το Σαββατο θα ειμαι εκει :P Και, ναι! Δεν εννοώ πορεία, μη σας παραξενεύει! Τη θάλασσα που αγαπώ, τη θάλασσα που μου υποσχέθηκα εννοώ!

4 Comments:

Blogger saltwater & Jim said...

ώπαααααα,να την, γύρισε η παλιά καλή μοιραία.:P
Λοιπόν,πες που θα ψήνεσαι να έρθω και εγώ..χαχαχα.
Να σου πω ρε μοιραία μου όμως,εγω πειράζει να διαλέξω μόνο το μπάνιο,τις μπύρες και ύπνο κάτω απο ΕΝΑΝ ΠΕΥΚΟ??χαχαχαχα :P
//ζήλεψα,θα πάω και εγω για μπάνιο το ΣΚ.!

Τρίτη, Μαΐου 15, 2007 12:29:00 μ.μ.  
Blogger Moiraia said...

Jimmakoooooo
Σε περιμενω ρε!
Αντε, φορα το μαγιω σου κι ελα!
Το επομενο σκ που θα ρθεις, φερε και μαγιω μαζι σου!
Αφηνουμε τον ξενερωτο στας κοζανας και την κανουμε για πορους με τη μια!

Τρίτη, Μαΐου 15, 2007 4:25:00 μ.μ.  
Blogger Gerasimos said...

Θα μου λείψει πολύ φέτος η θάλασσα.... :-(

Τρίτη, Μαΐου 15, 2007 11:10:00 μ.μ.  
Blogger Moiraia said...

Γερασιμακο...
Τι να πουμε δλδ εμεις εδω στην αχαρη Κοζανη...Πανω στα κατσαβραχα..Ποια κατσαβραχα δλδ..
Κι αυτα ακομα ανυπαρκτα ειναι.
Επειδη προσφατα επισκεφτηκα την πολη σου, υπαρχουν τοσα ωραια μερη με θαλασσα να πας! Και αρκετα κοντα σου!
Αλλα μαλλον δε νοσταλγεις τοσο τη θαλασσα αυτη καθ'αυτη αλλα συγκεκριμενες θαλασσοκαταστασεις με συγκεκριμενα προσωπα σε συγκεκριμενες παραλιες...
Υπομονη χρειαζεται.
Και δυναμη και θαρρος για να απολαυσεις το καινουριο...


//Συγκινητικο το τελευταιο σου ποστ, πρωτη χρονια ειναι, θα συνηθισεις :))
Κοιτα να περασεις καλα :))

Τετάρτη, Μαΐου 16, 2007 12:22:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home