Internal Value defaultContent

Μοιραία

Ω! πόσο βάσανο μεγάλο το βάσανο είναι της ζωής! Όσο κι ο νους να τυραννιέται, άσπρην ημέρα δε θυμιέται. Ήλιε και θάλασσα γαλάζα και βάθος τ' άσωτ' ουρανού! Ω! της αβγής κροκάτη γάζα, γαρούφαλα του δειλινού, λάμπετε, σβήνετε μακριά μας, χωρίς να μπείτε στην καρδιά μας!

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΗ, Greece

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 15, 2006

Δωσ' μου το χερι σου

θεε μου

που δεν ξερω αν πιστευω σε εσενα

που πιστευω ομως σε αυτα που μου εμαθαν οτι πρεσβευεις
την αγαπη

αγαπαω

και ψαχνω παντα να βρω κατι....

για να ειμαστε δυο...

ενα σακακι...

ενα λουλουδι ξεχασμενο σε ενα τετραδιο...

μια μυρωδια....

γιατι παντα εμαθα να καρφωνομαι στο λεπτο που μολις περασε

να σ ευχαριστω γι αυτο

και να σκεφτομαι πως

να το τραβαω, να γαντζωνομαι, να παρακαλαω να μεινει, να
το αλλαξω

αγαπαω ομως

αγαπαω το σακακι εκεινο,

εκεινο το λουλουδι,

εκεινη τη μυρωδια,

εκεινο το τελευταιο λεπτο

τα θελω

τα χρειαζομαι

δως μου το χερι σου...